Sista morgonen

God morgon på er där hemma!

I dag är det sista morgonen för mig här. Ska nog avsluta den med ett power yoga pass på stranden som börjar nu klockan 09.00. Men jag ska cheka in och se vad det är för människor som går härifrån balkongen innan jag går ner tror jag. Så vi får se. 
I natt flyger vi. Jag måste sätta på mitt plåster bakom örat kom jag på. Måste göra det minst sex timmar innan. Planet tar 10 timmar, sen landar vi i Amsterdam och där ska vi vänta flera timmar tills planet till Sverige går. Orka vänta! När man väl är på väg hem vill man komma hem på direkten. Jag lär ju inte vara så fräch heller eftersom vi måste lämna vårt rum klockan 13.00 i dag och eftersom vi inte åker förren i kväll så tänker jag sola och bada tills vi åker ändå. Jag ska dock inte doppa huvudet, tror jag inte. Har redan börjat flaga massor.

Aja, nu känner jag att jag bara pratar om massa onödiga saker som inte är roligt att läsa. Bäst att jag slutar.
Be till gud nu för att planet inte ska störta. Tack!

Kommentarer
Postat av: Picce

Välkommen hem =D

2008-03-27 @ 22:28:18
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0