REKORD

Tack mina underbara läsare nu har ni slagit läsarrekord igen! :) Fasen vad roligt att så många läser.
Nu gjorde ni min dag lite bättre än vad den skulle ha vart annars.

Nu är det en ny dag och en ny vecka. Det betyder nya tag för min del. I dag skulle jag ha vart ledig men jag var tvungen att hoppa in och jobba. Hel dag med från öppning till stägning. Känns väl sudär måste jag säga med tanke på att jag är trött sen helgen. Men men det blir extra pengar.
Och anledningen till att jag ska jobba är för att en man kallad Jörgen kommer från Stockholm och ska ändra om lite i våran butik.
Jag skulle ha tänkt ut något som jag ville ändra på på tjej avdelningen men det har jag totalt glömt bort att göra så jag får väl fundera ut något snabbt på bussen.
Vi får se hur det blir! Nu måste jag springa ner och äta frulle.

Vi kanske ses under dagen? Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0