Rädda pandan!

Hej på er.

Hörrni. Som alla säkert vet så är jag en riktig djurvän. Jag har länge gått och funderat på om jag ska gå med i någon sån där organisation, typ rädda barnen eller något liknande.
Men ska jag vara helt ärlig skänker jag faktist hellre pengar till någon organisation som hjälper utrotningshotade djur. För jag mena, visst det behövs pengar till barn och så vidare med. Men som det är i dag så är det redan människor som skänker pengar till rädda barnen och allt vad det nu heter.
Hur många är det som tänker på djuren då? -Inte alls lika många! Eller alldeles för få skulle jag vilja säga!
Därför har jag bestämmt mig för att gå med i den där organisationen som räddar pandor.
Visste ni att det bara finns 1000 pandor kvar i hela världen? Dör dom som finns nu kommer hela rasen dö ut.

Men så kommer jag till det svåraste. Vad heter den organisationen?! Någon som vet? Jag har sökt överallt utan resultat. Och jag ska gå med i den så snälla snälla någon som vet, komentera här i min blogg och skriv vad sidan heter.

Kom igen nu. Ni vill väl inte att den här söta pandan ska dö ut?

image84

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej. Jag antar att det är www.wwf.se som hjälper bandan.

2008-03-13 @ 12:01:22
Postat av: Emme

Weii det var den jag menade! Tack så mycket ska gå in och kolla direkt!

2008-03-13 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0