På resande fot

Nu är första planet avverkat. Sitter på Amsterdams flygplats och har precis ätit frukost. Pappa tog med sig sin laptop och än så länge fungerar internet.
Flygresan hit gick bra. Jag satte på plåstret bakom örat i går kväll innan jag skulle sova och faktum är att jag inte kännde något i dag när jag flög. Jag var helt lugn och kännde ingen som helst åk sjuka.
Det värsta var att vi va sena till flyget så vi fick sitta på spridda platser. Alla var för sig. Jag fick sitta brevid en kille som var stor som ett hus. (jag sat vid fönstret) Han var så stor att hans armar och axlar ramlade över på min flyg stol. Jätte roligt. Tur att det inte var så många timmar ialla fall.
Ne nu ska jag gå en liten sväng och röra på benen. Har två timmar kvar att vänta till nästa flyg går.Och där efterska vi sitta i 10 eller 11 timmar tror jag.

Men hörrni, vi hörs!! pusss och puss igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0