Ny dag, ny vecka

Ja då sitter jag är igen. I dag ska jag jobba så det är bara att koppla på det glada humöret och låstas som ingenting har hänt.
Många säger att de inte fattar hur jag kan gå och jobba och att det inte märks på mig att jag är ledsen på jobbet. Men vad ska jag göra? Kan inte ta ledigt. Jag kan inte stanna upp hela mitt liv. Jag måste låtsas som allt är bra.
Sen när jag kommer hem, då får jag vara ledsen.

Efter jobbet ska jag gå och träna med Märta. Ska bli ganska skönt för när jag mår dåligt eller är ledsen över någonting är det bästa jag kan göra att ställa mig på bandet och springa. Får liksom ut min ilska på något sätt då.
Slutar tycka synd om mig själv och tar mig i kragen.

Aja, nu ska jag gå ner och blåsa håret.

Vill bara säga att jag har världens bästa vänner. Ni är guld värda!
Och en extra tanke till Emelie som ställer upp i vått och torrt. Hon som jag alltid ringer till och stortjuter. Hon kommer alltid med bra komentarer. Hon är som en lill-mamma. Tack för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Thanks bejb! =))

2008-03-03 @ 13:07:52
Postat av: emme

så lite så:)

2008-03-03 @ 18:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0