Jippie

I dag var vi på Sea Acvarium (stavas?) Kollade på delfin show, pelikaner, sjölejon och en massa annat.
Min dröm kommer bli sann iallafall. Vi har nämligen bokat in oss så vi ska få bada med delfinerna på söndag!! :)
Det ska bli otroligt roligt.
Annars har det dock varit ganska molnigt i dag.. Föressten angående vad jag ska ha för hårfärg har jag ändrat mig. Jag skiter nog i Gynning looken. Jag vill ha brun utan något rött i. Jag tror jag passar bättre i det.

Haha förut när vi låg på stranden beställde jag en Blue Lagoon. Snacka om att jag blev "lullig" på ett glas! Visserligen är det mer sprit i men ändå. Jaja nu ska jag söka på Eniro efter någon bra hårsalong som har tid på fredag när jag kommer hem. Jag kan inte vänta med att gå till Mates på måndagen efter. Mitt hår är förjävligt!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0