Jävlar

Här sitter jag. Jävlig och dan. Har precis påbörjat sminkningen. Men hur jävla kul är det att sminka sig när man är så vit att man nästan är genomskinnlig?!
Och sen när jag kommer till jobbet är halva sminket borta så det ser ut som jag har vita fläckar i hela ansiktet.
God please help me!

Har gått med tanken i huvudet om jag ska ta bort min facebook med. Jag gör ju ändå ingenting där. Det enda som "händer" är ju att någon taggar mig på något fult kort sen helgen som gått. Men å andra sidan även om jag inte är medlem kommer korten säkert upp på någon av mina vänners sida så folk ändå kan se.
Jobbigt det där. Men jag bjuder på det. Ni får skratta åt mina bilder, för det gör jag själv med.

Föressten, om det är någon som befinner sig på stan idag vid 13 tiden så kom gärna in för jag har ingen och äta lunch med!
Tänkte äta sallad på Paus eller kanske testa det nya stället Chili and spicy. Någon som har ätit där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0