Jävla lediga dag

Visst det är jätte skönt och vara ledig. Men inte nu. Jävla skit väder också.
Det jag ska göra i dag är inte speciellt mycket. Har dressyr träning ikväll och innan dess ska jag bara åka in till stan och fixa mina naglar hos Linda. Sen hade jag tänkt att dra och träna på Nautilus. Men va fan, jag pallar inte ta mig dit så jag ska ut och springa här hemma snart.
Jag måste ju vara fit i sommar nu när jag är singel.
Jag har beställt en bikini från Victoriassecret med. Men den har inte kommit så får springa på stan för att hitta en till nu när vi åker. 

Äh nu ska jag ta på mina jogging skor och mina sexiga träningsbyxor. Spriiiiiiinnnggg!!  


PS. skriv och kommentera vilken hårfärg ni tycker med när ni ändå är här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0