Jag är så jävla laaat!

Alltså varför måste jag vara så jävla lat? Fan. Jag skulle ju gått och tränat nu efter jobbet men sen ringer pappa och frågar om jag ska ha stjus hem från jobbet. Då är det kört liksom. Varför kan jag inte bara ta mig i kragen och tvinga mig att gå till gymmet? Det är ju inte svårare än att ta sitt pick och pack och gå dit.
Aja, vad ska man göra? Jag har ett bra ord för mig själv iallafall. Ordet är livsnjutare. Jag kan inte rå för att jag fullkommligt älskar god mat och allt vad det innebär.
Jag har aldrig tyckt om grönsaker och sånt skräp. I min natur är det chips, kebab, thai mat eller godis som gäller. 
Puh. Jag har ett I-landsproblem känns det som.. 
Synd att man inte kan vara en sån människa som kan äta hur mycket och onyttigt som helst utan att gå upp ett gram.

Men va fan. Nu går jag ner och värmer min jävla pan-pizza. Palla vara nyttig och perfekt. 


Så alla ni som läser det här, varför inte följa min trend? Vräk i er va fan ni vill i dag! Ni är inte ensamma för det ska jag göra.


Puss och alltmöjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0