Hoppträning

Sitter här och äter kvällsmat. Ris med kyckling. Sudär måste jag säga eftersom jag i princip åt samma sak till lunch.
Har hopptränat ikväll. Gick väl okej, fick ingen direkt respons av Pelle men han kanske var sur eller något. Vad vet jag? Jag tyckte det gick ganska bra med tanke på att vi hoppade lydnad. Banan var ju inte så liten heller. Nämligen 27 hinder! Ja, dra på trissen! 27 hinder!! Inte dåligt va?
Är anmäld till en regional tävling i Linköping på söndag. Får se om jag åker efterson de har ändrat första start-tiden till klockan 7.00. Det innebär att jag måste åka från stallet klockan 06.15. Vettifan om det är värt det. 
Får se hur jag gör. Ska sova på saken.  

Allmänt är så så jävla irriterad och jag orkar inte med någonting längre. Jag vill bara dra härifrån, komma bort från precis jävla allting. Ingenting är roligt längre. Livsglädjen har liksom försvunnit. BAJS FÖR ALLTING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0