Hola Balola

Nu är vi äntligen här! Har spenderat vår första dag på stranden. Det går inte att beskriva hur fint det där. Vårt hotel ligger som
på en halv ö och har en egen strand med en vik som går in. Vattnet är riktigt turkost och massor med palmer.
Så ni sitter jag här på terassen med datan i knät och en pepsi i andra handen. Helt underbart. Jag laddar upp kort när jag kommer hem sen så ska ni få se!
Jag har ju bestämmt mign för att anmävda sol skydds faktor så jag inte bränner mig. Sagt och gjort. Jag är lika vit som jag kom hit nu förutom på vissa delar av ryggen där jag glömt smörja in. Där är jag sviin röd.
Så det får ng bli att smörja in sig i morgon med. Fast hla kroppen så kansk man kan bränna på innan man åken hem sen istället.

Föressten. Jag har ju med mig alla tidningar som finns att köpa i princip och jag måste faktist erkänna en sak.
I love Victoria Silverstet (stavas?). Förut var jag som en av "er" som ogillade sånna människor men jag har faktist börjat digga henne. Tyck vad ni vill om det.

Nu ska jag sminka mig lite för vi ska ut pöå stan och äta ikväll. MUMMA!

Ciaoo


Kommentarer
Postat av: AGGE

Hola vita flicka! hahah
nee skönt att höra att du har det bra! Önskar att jag med vore i värmen. a hand om dig o sola för mig med! besos

2008-03-18 @ 23:45:37
Postat av: Korven

hej vita valen ;) hahaha du förkännar det här gummsan! njut av det o ha såå himla himla skönt pusssssssss

2008-03-19 @ 00:24:10
Postat av: Korven

hej vita valen ;) hahaha du förkännar det här gummsan! njut av det o ha såå himla himla skönt pusssssssss

2008-03-19 @ 00:24:38
Postat av: Emelie

Skönt att höra att allt är bra!
Här hemma är det oxå underbart, plaskit på marken & snö blandat som faller ner :) Hörs inom kort! PUSS!

2008-03-19 @ 10:03:53
Postat av: Picce

hej stjärt.. hoppas du har de jätte bra o de vet ja nästan att du har.. =)sola åt oss blekisar här hemma me haha.. ta hand om dig..possposs

2008-03-19 @ 18:35:26
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0