HEMMA!

Hej på er mina älskade läsare

Nu är jag hemma igen i kalla Sverige. Inget vidare måste jag säga. Men men, det är som det är.
I dag på eftermiddagen har jag haft fullt upp. Jag har bland annat klippt mig hos en kärring på Zalong Nivå.
Vilket jävla skämt. Det ser frächt utifrån och söker man på de så står det "trend". Aaa, visst. Sure.
Hon som klippte mig var närmare 60 bast. Jag sa även att jag ville ha ljusare hår än vad jag hade men hon la i exakt samma som jag hade innan plus att hon "toppade" 3 cm.
Jag kommer aldrig gå dit mera iallafall. Det är en sak som är säker.
(Brukar alltid gå till Sofia på Mates men de hade ingen tid nu.)

I kväll är det finalen i Lets Dance. Hoppas Tony vinner, jag ska hålla tummarna och kanske till och med ringa in?
Jag håller på och laddar upp bilderna nu från resan men det är över 200 bilder så det tar ett tag.
Men det kommer. I promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0