Hårfärg?

Okej, jag åker på Söndag och när jag kommer hem lär mitt kallufs vara en risboll med stor utväxt och uttvättad färg.
Jag ska ringa nu och beställa en klipp och färg tid på Mates.
Frågan är bara vilken hårfärg jag ska köra på nu i vår. (Jag har iof redan bestämmt mig men vill veta vilken ni tycker.)

Antingen mitt "vanliga" jag som jag är nu. Det vill säga så här   eller som gynning, så här:


Jag kommer dock inte kunna få det blonda som är i hennes hår eftersom jag är en rödluva nu men alltså något i den stilen i såfall.
Nå gott folk vad tycker ni?
Tänk på att jag kommer vara brun när jag kommer hem. (förhoppningsvis)

Komentera gärna!!


Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Gynnings :)

2008-03-11 @ 09:57:38
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

du är assnygg i rött, men det är ju alltid kul med förändring :)

2008-03-11 @ 21:07:53
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Ouraka

heeeeeeeeeej pemme nu har jag också hittat hit! hihi jag tycker att du ska köra me gynnings ja dör för henne ahaha pusss

2008-03-11 @ 23:07:11
Postat av: Emme

Tack så mycket Lisa! :)
Jag tror det blir gynning fast utan de blonda slingorna. Typ.. Ha det bra hörrni!

2008-03-12 @ 11:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0