Grattis mamma!

I dag fyller mamma 44 år! Grattis grattis. Vi hade tagit med oss presenter i smyg till henne. Gulligt va? :)
I dag har vi bara vart på stranden. Nice, detta är livet alltså. Det har dock varit väldigt molnigt i dag med en regnskur men jag är ju röd som en kräfta ändå.
Det är iallafall otroligt skönt att vara hemmifrån för att slippa tänka på allting. Här kan jag koppla av på ett helt annat sätt och bara njuta och umgås med familjen. Nu när man har blivit lite äldre umgås man ju på ett helt annat sätt än när man var liten och bråkade med varanndra hela tiden.

Aja nu ska jag fixa mig lite för vi ska ut och äta god mat på någon fin resturang och gratta mamma.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Hahhahaha... Ofta på ett helt annat sätt..xD
Du tror dig för mkt Emelie :D

2008-04-01 @ 20:21:12
Postat av: emme

Kusinen, är det sara möjligtvis? Eller Albin kanske?

2008-04-02 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0