God morgon

Bakis? -Inte jag, så otroligt skön. Antar att de flesta av er ligger i sängen med huvud värk och illa mående i dag. Eler har jag fel?
Här är klockan snart halv 9 på morgonen och jag väntar på att pappa ska komma med frukosten. Än så länge ser det molnigt ut i dag. Jävla fucking skit att man ska åka över halva jordklotet och få moln!
I eftermiddag ska jag och syrran bada med delfinerna iallafall. Ska bli såååå kul!
Jag måste bara komma ihåg att byta bikini innan dess eftersom den jag har på mig nu lätt glider åt sidan.
För i slutet när man har badat med de så får man hålla i två delfiner på deras vinge eller vad man ska säga som de har på ryggen så simmar de så får man åka efter.
Under tiden tar de kort som man sen får köpa. Ja ni fattar nog vad jag tänker på. Min bikini lär inte sitta där den ska då. Eller vill ni ha en bild topplss på mig med delfinerna? -Tror inte det.


Kommentarer
Postat av: Picce

vi mår som vi förtjänar hahahahahahha..

2008-03-23 @ 14:11:23
URL: http://Picce.blogg.se
Postat av: en beundrare

ta ett kort då jag vill se,,,,,,, fena heter det förresten....

2008-03-23 @ 14:56:38
Postat av: Emelie

Ja precis vi mår som vi förtjänar! :S

2008-03-23 @ 20:39:22
Postat av: emme

haha tänkte väl det! Jag är redo som faan kan jag säga för nästa heög har inte festat på 3 veckor...

2008-03-24 @ 00:12:34
Postat av: Picce

ingen ska ut nästa helg.. skääämta haha.. klart de blir fest.. =D ses snart...

2008-03-24 @ 17:54:30
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0