God kväll

Jag har bestämmt mig för att avanmäla mig till tävlingen på söndag. Ingenting talar för att jag ska åka igentligen. Stannar hemma och hopptränar med Pelle istället.
Jag som hade tänkt att "dra mig tillbaka" nu ett tag och inte festa mer. Vi får se hur det blir i helgen.
Jag är ju ledig denna helg från lör-tis och sen åker jag ju utomlands så det är fågan alltså.
Igentligen borde jag stanna hemma, men hur kul är det då? Jag längtar efter att sitta med ett glas vin i handen och sakna men säkert trilla in i den så kallade dimman. Bara komma bort från vardagen. Slippa tänka på någonting.
Aja vi får se hur det blir. Är ju ändå bjuden till Maria på "drink party". 

Är det många som ska ut på lördag måntro?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0