---------

Hej på er

Nu sitter jag här igen. För er som undrar så har jag med mig en dator, springer alltså inte till internet cafe varje dag. (viktigt att påpeka.) I morgon natt åker vi hem. Känns väl sudär. Självklart hade jag gärna stanna men efter ett tag kan jag känna mig ganska rastlös eftersom mitt liv är ganska fart-fyllt normalt sätt.
Sitter här och lyssnar på Soko. Hon är ju så underbar.
Jag har bestämt mig för att flytta hemifrån om ca ett år. Pratade med mamma om det också och hon tyckte det lät som en bra ide. Finns inte en chans att göra det nu eftersom jag inte hunnit spara ihop några pengar än.

Då får jag se då, om det blir här i norrköping eller kanske i Stockholm. Eller någon annan stanns. Ska hålla ögonen öppna och se vad det finns för möjligheter så får man se då. Det som håller mig fast är ju Hilton. (min häst.) Å andra sidan skulle ju han kunna flytta med. Ja, vi får se helt enkelt. Det enda jag vet är att jag vill göra "karriär". Jag kan mer än att vara butiksäljare. Det vet jag iallafall.

Det känns skönt att haft nästan en "vit" månad. Utan party, ligga bakfull med minnesluckor, tjaffs och så vidare. Nu känner jag verkligen att jag har hunnit ta hand om mig själv. Helt underbart för det hinner jag aldrig annars.
På fredag kväll ska jag även gå och fixa till mina naglar hos Linda och efter det ska jag klippa mig och färga håret.
Kanske till och med kommer hem som en ny människa? Tänk vad 10 dagar kan göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0