---------------

Kom precis ut ur duschen. Har rakat benen, peelat både kroppen och ansiktet, smörjt in mig med body butter och hela fadderullan. Har bara kvar att färga ögonbrynen sen när jag kommer hem från jobbet.
Jag har nämligen redan varit och ridit i morse så jag hinner packa klart allting sen efter att jag slutat.

Börjar faktist få lite res feber. Jag hatar att flyga och att vara på flygplatser. Har haft ont i magen för det hela morgonen. Men vi får hoppas att de där plåstrena som jag fick utskrivet på recept fungerar. Det hjälper tydligen mot åk sjuka och gör även så jag blir lite dåsig. Ska sätta på mig ett sånt sen när vi åker för att man ska sätta på det 6 h innan man flyger. (det ska sitta bakom örat) 

Nevars, nu ska jag nog gå ner och lägga lite make up så jag ser levande ut på jobbet ;)
Vi hörs senare innan jag åker ikväll!


Bilder på hotelet

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0