-------------

HELLO BOYS AND GIRLS


Snart har även lördagen gått och det betyder att om ca 24h rullar bilen mot Arlanda. Yippiekayjej!
Min dag på jobbet var trevlig! Efter det gick jag en sväng på stan. Köpte presenter till mamma eftersom hon fyller år när vi är där nere. Nu har jag precis ätit pizza och jag är såå mätt.
Men men! Jag hämtade min fin fina klänning i dag med av Johanna. Bild kommer eventuellt upp på den i morgon om jag hinner :)

Nu hinner jag inte skriva mer. Chipsen och dippen väntar. Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa lägg upp bild! :D

2008-03-15 @ 23:33:29
Postat av: Emelie

Pssst Ta en titt i min blogg.

2008-03-15 @ 23:58:37
URL: http://Em3liesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0