Uppe med tuppen

Otroligt skönt att inte vara bakis iallafall. Men jag vaknar klockan 5.00 varje morgon! Vad är det för fel på mig?!  Nu har jag tittat på tv i flera timmar. Normalt. Eller inte.
Håller på att tittar på Jerry Springer Show. Vilka jävla nötter som är med i programet. Det är helt sinnesjukt. Det handlar om syskon som ligger med varanndra och mödrar som ligger med döttrarnas pojkvänner. Haha vilket jävla liv de lever där borta. Jag trodde inte ens att sånt existerade!! Och om det nu gjorde det trodde jag att det var sällsynta fall men det verkar ju vara ganska vanligt i USA. Kanske i andra delar av världen med. Vad vet jag.
Det är helt jävla vidirigt iallafall. Så om ni är vakna och läser detta nu går det på tv400 om ni vill kolla.

Nu ska ja gå och gosa med totte (min hund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0