Trääningsvärk

Ja fatta att den redan är här! Den har klamrat sig fast på röven och låren. Även i sidan av magmusklerna. Men å andra sidan gillar jag på ett sätt att ha träningsvärk. Då känner man iallafall att man har gjort någonting. Men jag måste klara mitt mål innan sommarens slut. Jag ska bli fit! Klara 2.5 km under 10 min. Det är svårare än vad det låter vill jag lova! Speciellt eftersom det bara är en massa jävla uppförsbackar i skogen där jag springer.

Men men. Nu ska jag dra mig härifrån för dagen. Blir 4 tuffa dagar för mig. Träning två ggr om dagen nämligen.. Wish me good luck...


Jag lovar att ta med mig kameran och fota för er hästnördar som vill se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0