Tillbaka till verkligheten...

Sååå jävla trist. Jag är så trött på stan. Det går inte att beskriva med ord. Helst av allt så skulle jag vilja ta mitt pick och pack och flytta ut till ett stort fint hus på landet och slippa alla idioter som finns i stan där allting kretsar om vem som har snyggast kläder. Vem bryr sig?! Inte jag iallafall.
Jag kan säga som så att det är faan så mycket roligare om man har något att kämpa för. Någon sport, karriär eller vad man nu vill med livet.

Jag känner iallafall att jag verkligen har kommit till insikt med vad jag vill göra..

Ni borde också ta er en funderare om vad ni vill göra i livet och vad som är viktigt för just er. Jag vet iallafall att jag är jävlat trött på alla sk "city people" som finns i denna stan.

Nu ska jag åka och jobba. Måste sminka mig nu med. Skoj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0