Shopping på väg till bussen..

Efter jobbet i dag tog jag mig en tripp på stan. Har länge gått och spanat in två klänningar som jag tyckt var snygga. Nu tog jag mig tid och testade båda. Ut från butiken fick dessa undebara klänningar följa med mig hem.
Take a look.

 




De är mycket finare på men jag orkade inte klä av mig kläderna för att få ett bra kort. (sen är de så korta så jag måste smörja in mig med brun utan sol på benen innan jag kan visa er.) Nu har jag alltså 3 st klänningar som bara väntar på att bli användna. Men en blir det i morgon kväll. Det blir min party debut. Har nämligen inte vart ute på 5 veckor!!! Bra va??
Klänningarna finns att köpa på Kings. SVEA är märket som ni kanske ser och kostar 899:- st.

Jag är faktist stolt över mig själv. Anledningen att jag kan unna mig dessa saker är för att jag sparat pengar genom att jag inte vart ute på så länge, köpte endast en tröjja på hela förra månaden och jag har lagt undan många tusenlappar denna månad pga att jag fick hela min semesterersättning. Ett perfekt tillfälle att unna sig lite nya saker, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0