Nu kommer det..

Jag är helt tagen. Mållös. Jag har precis skrivit 4 sidor i min riktiga dagbok som jag har. Skulle mer än gärna vilja berätta för er hur allting ligger till, varför allting som hänt har hänt osv men känner inte att jag kan det just nu.
Jag är faktist sugen på att skriva en bok. Låter kanske lite larvigt men jag har faktist skrivit "riktig" dagbok under dessa 5 år. Tro det eller ej. Det är ingen person i världen som vet att jag har gjort det. Bara jag själv. Där skulle allt avslöjas såsom tankar, känslor och så vidare. Boken hade gett er en inblick i ett liv ni inte trodde existerade.
Det är svårt att förklara, men allting handlar om förbjuden kärlek skulle man kunna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0