Min blogg blev visst så jävla hippie helt plöstligt

Ja det är ju sånt som mina förra inlägg man vill läsa. Eller hur? Med andra ord, jag har lyckats.

Det är så jävla skönt. Jag har duschat och tagit hand om mig själv. Jag känner mig så ren! Gör ni det? Med största sannorlikhet gör ni nog det också. Era hjärnor är nog inte större än en ärta.
För så här är det när man går och ligger runt med halva norrköping. Alla får reda på det. (Alla har redan fått reda på det) Man vet exakt vilka som har legat med vem osv. Man får en stämpel vilket gör att folk börjar utnyttja en. Det är synd om folk som måste gå till Otten för att ragga. Så jävla patetiskt. Så jävla norrköping skulle jag vilja säga. Hahahah! Ohh My Lord.
Folk som raggar dyngraka på otten i hopp om att få ett knull är männiksor utan värde. Utan stolthet. Det är de som tycker att livet går ut på att festa, knulla, dricka och försöka få en gnutta uppmärksamhet. (Om det går)

Låt mig nu gå vidare med mitt liv så får vi se vem som i slutändan har lyckats. Vem som sitter och kör runt i en ful BMW, stylad upp till taket och vem som sitter i en lägenhet mitt ute i ghettot någonstans.
 
-Inte är det jag iallafall.


KÄNN LUKTEN AV HÄMND.


Föressten, omoget att skriva såhär? Jo jag vet. Men det här är ju faktist min "dagbok" sen är det ju inte mitt fel att folk sitter och läser. Right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte du är omogen, skriv vad du vill! :) :)

2008-06-18 @ 12:10:24
Postat av: Karin

"Vem som sitter och kör runt i en ful BMW, stylad upp till taket och vem som sitter i en lägenhet mitt ute i ghettot någonstans."



Haha! Du är väl för rolig! :D

2008-06-18 @ 12:13:07
Postat av: emme

tack va snälla ni är :)Nu gör ni mig på bättre humör!

2008-06-18 @ 13:19:45
Postat av: Jenny

haha, så rätt..

den där killen är ju inte värd någonting. förästen, det där om hans bmw är ju så sant. har dock inte sett den men med tanke på hur alla utlänska killar i denna stad ser ut & vad de åker i kan jag mycket väl se bilden framför mig .. så pinsamt är det!!!



Hitta en bättre kille & skit i den där sjuka idioten föralltid...

2008-06-18 @ 14:02:31
Postat av: emme

ja det kan du ge dig på att jag ska göra!! så nu är det små tjejernas tur som får ta mina rester! mohahah



De får ta honom gratis :)

2008-06-18 @ 14:57:36
Postat av: jenny

hehe .. aa de är ju förmodligen de enda som vill ha honom nu :)

2008-06-19 @ 15:24:32
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du vet fan inte hur rätt du har! Byxerna blev perfa, tack för hjälpen!

2008-06-21 @ 21:16:49
URL: http://cecillian.blogg.se/
Postat av: emme

Åh va bra! Nu kommer du vara skit snygg i de ;)

2008-06-22 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0