Här har ni den..

Jag är den personen som alltid lovar att lägga upp kort sen olika fester, outfits och så vidare men när det väl kommer till kritan så orkar jag inte så i en timme bara för att få en bra bild.
Men, den här gången tog jag mig i kragen och fotade min nya klännnig. Bilden är skit och blixten syns men ni ser det ni ska se , och det är ju faktist klänningen. Inte mig.



Försökte ta ett kort på bakisdan av klänningen så ni skulle få se ryggen men det försöket misslyckades. Men den är bar i ryggen iallafall.
Så vad tycker ni om den? Ful, snygg, sexig, söt??

Kommentarer
Postat av: karin

Jättesnygg! :)

2008-06-22 @ 16:07:34
Postat av: emme

Thanks!

2008-06-22 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0