Beroende

Ni förstår inte hur stort mitt shopping sug är just för tillfället. (Jag försöker att dra ner på det.) Det enda jag gör på nätet är att sitta och kolla in vilka kläder jag skulle vilja beställa hem :(
Det finns typ 20 olika klänningar jag skulle vilja ha. Men jag får faktist ta mig i kragen och hålla i pengarna.
Jag har nämligen kommit fram till att jag ska spara absolut det mesta jag kan. Inte köpa massa inpuls skit. Jag blir ju inte lyckligare för det. Eller jo kanske de 5 minuterna efter köpet men efteråt känns det ingen skillnad.

Istället sitter jag och kollar på resor.. Bahamas vore inte fel i vinter, eller kanske Hawai? Någon som är på??


Nej. nu ska jag antingen lägga mig i soffan och titta på tv eller ut och springa. Måste överväga ett tag så får vi se vad det blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0