Helgen

Den har för mig varit helt okej. I fredags var jag bara hemma och glodde på tv. På lördagen jobbade jag och efter det blev jag övertalad att hänga med ut. Blev otten. Igår låg jag som en död sill hemma och kollade återigen på film. En dålig sådan.
Nu jobbar jag hela veckan utom söndag, då ska jag tävla. Det är ju så jävla typiskt att jag jobbar alla dagar när det är fint väder. Min önskar just nu vore att få vara ledig i några veckor, bara ta det lungt. Solen kunnde skina varje dag, då hade jag legat vid en sjö någon stanns med mina underbara vänner och solat. Bättre kan det inte bli.

Som ni vet har jag ont i magen 24/7 så jag har bestämmt migför att denna vecka äta bra mat, bra tider. Inklusive frukost. Är jätte dålig på att äta frulle. Vilket i sintur gör att jag småäter på dagen och skippar lunchen eftersom jag redan är "mätt". Men nu ska det bli ändring på det! Vi får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0