Rastlös

I dag är jag rastlös. Min dag har i stort sätt sett ut lika dant som gårdagen. Det enda som är skönt är ju att det är dåligt väder ute så man är ju tillåten att sita hemma och glo på tv när man är ledig. Värre om det är sommar ute och solen skiner liksom.
Jag pratade med min hopptränare Pelle för några dagar sen och frågade om han trodde att jag var redo för att tävla denna säsong. Och det va jag. Så nu gäller det hårdträning och ändra på mitt "tänk". Jag blir tyvärr lite negatv i mina tankar ibland när det kör ihop sig och det är mycket folk som tittar på. Men i kväll kommer min dressytränare Kerstin så då blir det träna och i morgon är det hoppträning somvanligt för Pelle.

Jahaja, är det någon som har tips på bra musik man kan ladda ner? Måste ha lite nya låtar till min ipod och mobil. Springer ju runt och lyssnar på låtar från 90-talet ju för gudskull! :S

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej bruden..vilken kul blogg du har =)
Måste ta och ses snart..
ha det bra..puss

2008-01-16 @ 12:37:23
URL: http://lina84.blogg.se
Postat av: Emme

Tack så mkt :) Ja, men det tycker jag absolut! kanske utgång någon dag eller så? puss!

2008-01-16 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0