Min pappa är världens bästa pappa!!

Ja det är han fakist! Tänk alla de gånger han har ställt upp för mig, det är helt sjukt. Jag tror inte alla pappor är som han.
Nu har han tex lämnat sin Laptop hemma så jag kan ligga i soffan och surfa så jag slipper gå upp och sätta mig vid datan. Sen håller han på med att skaffa körkort för tung last. Anledningen är att han ska kunna köra både min och syrrans häst tilsammans i transporten till alla tävlingar i vår. Han kommer alltid och kollar hur det går på våra träningar. Som ni vet så har jag ju vart sjuk några dagar och är det fortfarande. Gissa vem som tar hand om min häst? Jo, pappa! Och då vill jag bara påminna alla om att pappa inte kunnde något om hästar innan vi köpte våra, han hade knappt rört en häst eftersom han var superallergisk. Och detta är bara en bråkdel  av vad han gör för oss.
Jag är evigt tacksam för allt han gör för mig och min syster. Jag kommer alltid ställa upp för honom när han blir äldre och behöver hjälp.

(Självklart är mamma också världens bästa men jag vill tillägna en tanke åt min kära far i dag för det är han värd.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0