=(

Jag känner mig frustrerad, arg och ledsen. Varför vet jag inte. Jag går runt och är iriterad på alla människor det går bra för. Sen blir jag arg, riktigt arg och börjar skrika på de som inte ens förtjänar det. Efter det blir jag ledsen för att jag har gjort någon annan illa. Detta har blivit som ett mönster för mig och jag fattar inte varför.
Under en period nu har jag vart så trött på precis allting.
Varför varför varför??
Jag är trött på att känns så här. Jag kan inte säga nej till något även om jag skulle vilja, jag hatar att ha en massa jävla press, jag hatar och vara trevlig mot människor som inte är trevliga mot mig, att ständigt frysa, att vara sockerberoende, att inte känna att man duger, mörkret ute, förhållande osv. Listan skulle kunna göras lång....
Allt är bara så jäävla fucking dåligt just nu!!!



Vad ska jag ta mig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0