Du är så jävla avundsjuk!

Alltså i dag fick jag höra av en tjej att någon i stallet har snackat så jävla mycket skit om främst mig men även min syrra. Saken är den att hon ska vara så himla bra "kompis" med mig och stå och snacka i 24 h så fort jag är i stallet liksom.
Sen får jag höra att hon går och säger att jag och min syrra är två bortskämda snorungar, att min häst är värdelös och att hon inte kan förstå hur jag kan ha långa naglar. Ja mena jag är ju faktist en stall tjej och då får man inte ha det. (Tyckte hon)  Lustigt hur hon då kan stå minuten innan och säga att de va så himla fiina. Och detta är bara en bråkdel om vad som har snackats om mig.
Jag skrattar åt dig. Det är så synd om dig. Du är så jävla avundsjuk.
Jag jobbar och jag köper va fan jag vill för mina pengar.
Palla ens lägga energi på sånt här. Men en sak är säker, i morgon är det jag som glider in i stallet med min nya jacka, smink och lyssnandes på min ipod med ett hånande leende och hälsandes glatt.
Hon kommer störa ihjäl sig. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha jaa sååå avis hon är =) orka med sånna människor men tyvärr finns de öööverallt =)

2008-01-21 @ 18:04:08
URL: http://cecilua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0