BISOLVON

JA DÄR HAR VI DET! Det va anledningen till att jag mådde dåligt och inte kunnde andas igår natt. Jag tog mig i kragen och läste vad biverkningarna kan vara. Så härtod det: "vid ett av 100 fall kan diarre` illamående och kräkningar förekomma. I ett av 1000 fall kan de ge upphov till tunga luftrör."  Detta är precis vad jag upplevde så jag säger tack och adjö till dessa pills!
Annars har jag vart otroligt duktig i dag. Varför? Jo för att jag gick de tunga stegen till banken och öppnade ett alldeles eget sparkonto som jag ska sätta in pengar på varje månad. Yippie kajej nu ska jag verkligen börja spara!!
Efter det gick jag även till Life butiken och köpte piller som jag hjäpa mig mot mitt sockerberoende. Dessa ska jag ta 30 min före varje måltid, 3 gånger om dagen. Hoppas det hjälper. Vi får väl se om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0