Vår och blommor

Gud vilken härlig dag. Kom precis hem från stallet, tog en tur ute och red dressyr på fältet. Vilket härligt väder!underbart!! Hoppas det håller sig så bara. En fågel viskade i mitt öra att det skulle regna i morgon. I dont hope so.

Ja, nu har jag köpt en det första blommiga plagget för året. Va lite skeptisk till blommor först när jag fick reda på att det skulle vara årets stora grej liksom men man kan ju hitta blommor i sin stilet behöver ju inte vara det där gulliga liksom.
Aja, hur som helst så tog jag kort på det senaste som tillkommit i garderoben.


 Kortet är taget bakifrån på linnet så det är alltså urringat i ryggen.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0