Trötter

Ja det är vad jag är. Jag är så himla trött. Har precis landat här hemma. Skönt må jag säga. Naglarna är fixade iallafall. Blev fransk manikyr men korta denna gången. Blev lite missförstånd, jag glömmde säga att jag ville ha förlägning så hon tog bort det jag hade innan och la bara gele över mina egna.
Men men, va fan spelar det för roll. Det blev ju billigare och mer äkta :)

Annars har jag gjort sk "fynd". Hittade ett linne på Gina Tricot och en vår jacka på EGO. Va ganska nice förutom att jag är helt jävla broke nu. =pank. Efter 3 dagar liksom. Men va fan skit samma!!

Om man skulle ta att gå och lägga sig i min underbart sköna säng nu då. Vi kanske ses i morgon annars så hörs vi här!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0