Rubrik jävel

Nu är jag hemma och jag är så jävla trött att jag ska sova nu innan jag ska till Nautilus och träna.
Tävlingen gick väl som väntat, i 1 meter blev det 4 fel och i 110 två stopp som blir utesluten i regional.
Detta var dock mitt fel eftersom jag var passiv i min ridning och "åkte" häst. Men somsagt, inte så besviken över det ändå. Anledningen att jag börjar tävla så tidigt är ju för att kunna börja "tävla" på riktigt framåt sommaren.

Men men! Jag glömmde föressten kameran hemma! Typiskt.
Ah nu ska jag väl sova lite middag så jag kommer iväg sen. Ha en fin söndag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hej gumman, jag va på eken idag och tänkte kolla när du red men jag kom försent =( hur gick det?

Kram Cecilia

2008-02-17 @ 16:10:01
URL: http://cecilio.blogg.se
Postat av: Emme

Hej! Jaha, va synd fast det gör inget att du inte såg mig :P hehe nevars det var första tävlingen med honom. Gick väl som väntat typ. Är ute nu för att träna bara. Tävla blir i sommar. Då är jag redo! =) Hur går det för dig då?

2008-02-17 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0