Rekord!

Yes box igår slog ni läsarrekord på min blogg! Jätte kul! Det livade upp min dag lite grann.

Nu är jag hemkommen. Var och tog en fika med tjejerna och sedan gick jag och tränade efteråt. Körde kondition i dag men och det är så lustigt för jag har träningsvärk sen igår. Men inte i benen utan längst ut på sidan av magen. Hur är det möjligt?!

Föressten, jag kollade precis resultatlistan från tävlingen i söndags. Alltså 15 st var uteslutna i 110cm! Jag har aldrig vart med om något liknande! Helt ärligt, det måste bero på något. Ska jag vara ärlig trodde jag att eken skulle vara en bra tävlingsplats men jag måste säga det att det var väldigt väldigt rörigt!

Nu ska jag gå ner och äta kötbullar med makaroner. Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0