I väntan

Sitter jag här på att jag snart får ta mitt första glas vin. Så himla skönt att hålla vinglaset i handen, höra lite good music och bara koppla bort allt som har med vardagen och göra. Väntar bara på att mamma ska komma hem med lite mat till mig från Spicy Hot. Alltså finns det godare mat? -Jag tror knappast det.

I kväll blir det min hyfsat nya Whyred kjol med en spets body från HM. Det västa är att den är alldeles för stor så den hänger som en blöja mellan benen. Men va fan det är väl ingen som lägger märke till det. Eller hur?

Nu kommer mamsen, och vem vet, Emelie har ju dator hemma så det kan hända att jag skriver ett litet inlägg när jag svävar bland molnen.

Kort utlovas från kvällen iallafall. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0