Hallå i stugan

Nu har jag precis först över pengar från mitt sparkonto till mitt vanliga konto eftersom jag ägde hela 20:- innan.
Lite surt men jag "lånar" ju bara av mig själv till kvällen i ära.
I går kan jag påminna er om att jag hade namsdag! Det var Pia som är mitt andra namn. Jag visste inte själv om att jag hade namnsdag förren mamma sa det igår kväll.
Men jag kan ju låtsas att jag firar det ikväll.
Föressten, GRATTIS MIMMAN 21 ÅR!
Ikväll blir det att fira med alla tjejerna i lokal för att sedan dra till Letche. Ska bli riktigt skoj och jag ska ha på mig mina nya kläder. Ska ta kort på de sen så ska ni få se.

Måste sticka ska jobba snart. Tjillivippen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har chansen att vinna en bloggdesign på min blogg! Var gärna med & tävla! :)

2008-02-23 @ 08:49:08
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0