Grattis babie!

Min babie fyller 22 år i dag. Grattis Grattis på dig! Nu är du inte så liten längre, vi håller på att bli vuxna. Kan man tänka sig. Herre min skapare!
Jag har inte köpt någon present till honom utan han ska få en överaskning lite längre fram. Men det kommer uppskattas kan jag lova ;)

Igår blev det lugna gatan för mig. Stjusade bara ut syrran till en fest sen åkte jag in till stan för att äta med tjejerna på Världens bar. Blev dock inte ens en gnutta vin för min del eftersom jag körde.
Men det blir desto mer nästa helg antar jag för Agnes och Bella kommer hem i veckan efter 3 månader på resande fot, det ni!
 
Föressten här åkte jag och hyrde film och trodde jag gjorde världens kap som hittade en "ny" beck film. Inte alls, den var gammal för när jag kom hem nu och skulle se den så märkte jag att jag redan har sett den. Så jävla pissigt allstå! Hur kan de ens sätta den på nyheter? Oh. Irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0