EGO

 För er som inte vet så har det öppnat en ny butik här i norrköping. Lite liknande den som jag jobbar i, trodde jag.
Väl inne i butiken så var det väldigt tomt, lite kläder, liksom och glest. Visst fanns det lite snygga tjejkläder men jag tyckte det känndes som att butiken inte var färdig. Inga tapeter utan i princip bara vita vägger och lite häng med kläder på. Personalen var väl ingen höjdare heller måste jag säga.
Fick knappt någon ögonkontakt och när jag väl fick det var det ingen som ens sa "hej".

Hittade dock en snygg jacka men den fick jag inte med mig hem eftersom jag är p a n k.

Aja, det var mitt första intryck iallafall! Kanske blir bättre nästa gång :) Vem vet?



Kommentarer
Postat av: hanna.

Monkii sög verkligen ! Jag som typ längtat efter att det ska öppna, vilken besvikelse! hug'

2008-02-23 @ 22:32:05
URL: http://hannaerikamarielle.blogg.se
Postat av: Emme

Mmm me to! men men vad ska man göra... Vi bor ju ändå i norrkan :P

2008-02-24 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0