"Dagen efter"

Ja nu sitter jag här, äntligen! Är super duper trött. Festandet var okej igår, förfesten är ju rolig somvanligt. teaterbaren var bra men otten va inget vidare. Inget folk och de som var där va MKT yngre än mig. Känner ju inte en jävel där.
Men hoppas mina vänner hade trevligt och min syster yster.
Jobbade förut idag med. Jätte kul när man är bakis. Efter det bar det av till stallet men när jag väl kom dit och skulle rida upptäckte jag att det inte gick eftersom Pelle fixade ridhusbotten.
Så önska mig lycka till i morgon säger jag bara för det lär behövas. Jag såg ju bara vilken busig blivk Hilton hade när han gick i skritt maskinen.
Men men, nog om det bara jag inte blir nervös! Det kommer kort på min fining med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra.. !!! Puss /Emelie

2008-02-17 @ 12:15:21
Postat av: emme

ja det ser ju på inlägget hur det gick hehe. men ska nog iväg o tävla på söndag med. ps. vill du hänga med till sthlm nästa måndag? den 26

2008-02-17 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0