Äpplepaj!

Alltså jag har vart sugen på allting hela veckan i princip. Det är bara för att jag börjat träna ordentligt igen som jag känner att jag kan unna mig saker. Men saken är den att då blir ju träningen i stort sett plus minus noll.

Ah vilka problem jag har!
Det jag skulle säga var iallafall att jag tittade på Oprah förut där de bakade pajer. Jag blev såkert sudär super duper sugen att jag ringde Picce för tt fråga efter receptet till hennes mammas äpple paj.
Nu är den inne i ugnen och den kommer bli SÅ JÄVLA GOD!
Picces mamma gör den godaste äpplepajen jag någonsin har ätit!

Vi får se om min blir lika god.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min är färdig & vart jätte god.. =)
Kanske inte som ciccis mammas men den är helt godkänd!!!

2008-02-19 @ 15:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0