Anmäld och klar

Ja då har jag äntligen anmält mig till tävlingen på söndag. Ska bli spännande, börjar tidigt detta år på grund av att jag måste träna på att rida "bland folk". Har ju haft lite problem att koncentrera mig när det är människor som står och tittar när jag rider. Så de 4 första gångerna nu koncentrerar jag bara på mig själv, att jag ska vara lugn för då underlättar det hoppningen i sig så himla mycket.
Träningen ikväll gick hyfsat iallafall. Självklart kunnde det gått bättre men hopade teknik i dag så då går det ju inte perfekt för någon.

Föressten, jag tar tillbaka det jag sa förut om att det inte syns att jag solade. Det syns och det kan jag lova! Jag är en kräfta över låren, magen och bröstet. Jag kallsvettas tom! Puh kämpigt det där. Vill man vara fin får man lida pin. :P

Ska försöka sussa lite nu så jag är pigg i morgon. Fullspeckad dag på min lediga dag. Ska hinna rida, träna, fika med Agge mfl och kanske gå ut och äta i morgon kväll med Arber? Det är ju ändå allahjärtans dag <3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0