Vad är det för fel på min mage?

Alltså ändå sen vi kom hem från Curacao så har min mage varit hel knäpp. Den är liksom svullen och gör lite ont. Typ som mens värk fast utan mens. Den är liksom uppblåst som en balong. Hur kan det komma sig? Har jag en bebis i magen? Neej. Förlåt, det har jag inte. Det är inget att skämta om. Men är det nån som har någon ide`på vad det skulle kunna vara? 
I morgon bitti ska jag iallafall ta mig en liten sovmorgon innan jag börjar jobba och sen ut och springa för att se om det kanske släpper. Uhuu jag mår illa nu med. Snälla tyck synd om mig.  


Kommentarer
Postat av: jess

hej emme, jag tänkte höra med dig om ni har fått in leopard byxor från cheapmonday ? eftersom de är bara ni om säljer de i stan och jag får inte tag här i london:)
kram

2008-04-14 @ 21:02:01
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se
Postat av: Emme

Tjaa! Hur är det i london? Tyvärr har vi inte fått i dom. Tror inte vi får det heller TYVÄRR för dom är ju typ piss snygga skulle man ju kunna säga. Jag skulle kunna se om det går att ta hem dom, men oftast gördet inte det från cm utan att man måste beställa ett helt pack. Men jag kan höra med de om du vill för jag skulle med kunna tänka mig dom och ett par andra med så..?

2008-04-15 @ 08:56:39
Postat av: jess

tjaaa. det är grymt här :D hoppas de är bra hemma i kära norrköping?
fan då , dom är ju så snygga.. ja men gör de, skulle va guld värt.. så får mamsen komma och köpa dom åt mig.. men hojta till om du beställer in dom.. :D
kram

2008-04-21 @ 00:29:52
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se
Postat av: emme

Hallå igen
Här skiner solen så jag har ingentlig att klaga på i norrkan nu :) tyvärr kunnde vi inte ta hem brallorna dessvärre. Hoppas du får tag på de poå något annat sätt!

2008-04-21 @ 10:41:20
Postat av: jess

gud vad skönt, här är de ju regnperiod så jag klagar :D
okey men thanks för att du tog din tid och kolla upp, jadå :)
kram

2008-04-25 @ 03:09:59
URL: http://Jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0