Tårarna rinner ner för mina kinder

Flicka-Den bruna mustangen.

I morse när jag vaknade åkte jag bara ut och mockade i stallet vilket gjorde att jag var hemma till 9.00. Lagom till en film som började. Den filmen var utan tvekan den mest gripande filmen jag har sett på länge. Så underbart fin. Jag är helt mållös. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag brukar vara känslig när det gäller filmer och fälla en och en annan tår. Men nu grät jag verkligen. Kanske för att jag kännde igen mig själv i tjejen det handlade om. Det bästa är om ni ser den själva så får ni bilda er en egen uppfattning. Den går på kanal plus om ni inte orkar ladda hem den. Namnet var alltså Flicka-Den bruna mustangen.


Jag har svaret på varför alla människor söker efter kärlek. -Det är det närmaste magi vi kan komma.




image112

Snälla ge den en chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0