Söndag

Hej
I dag har jag vart och tävlat, det gick sudär måste jag säga. Gick flefritt i första klassen men andra var jag okoncentrerad och fick 2 stopp. (mitt fel.) Så jävla typiskt tycker man ju men jag tänkte andra saker än det jag skulle tänka.
Så då är ju frågan, ska jag åka och tävla nästa sändag en gång till innan jag går upp i klasserna eller ska jag gå ut och festa på lördagen som det var planerat?
Igentligen var ju inte höjden anledningen till stoppen men jag är så petig med sånt där. Det var jag som inte red galoppen tillräckligt bra. Sen underlättade det inte att jag inte hann rida fram innan heller. Men aja, skit samma jag får se hur jag gör. Han ändå ingen som kan köra mig på söndag isåfall för pappa är inte hemma då. Så om det är någon som kan tänka sig köra transport så hör gärna av dig!?
Jag fick en rosett idag iallafall till Hiltons och min samling :)

Nu ska jag åka till min kusin Sara och fira henne för hon har fyllt 18 år. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0