Snack

Då var torsdagen avklarad också. Skönt att det är fredag i morgon. Sen är det helg. Jobbar på lördag men ledig på söndag. Då ska jag iväg och tävla en liten tävling med Hilton. Jag hoppas att det går enligt planerna. Det gick ju så bra igår på hoppträningen men man vet ju aldrig när nerverna är som de är. Jag längtar iallafall. Jag är inte ens sugen på att gå ut ihelgen. Jag tror att jag har kommit in i något slags lugn eller vad jag ska säga. Känner att jag inte behöver vara ute och visa att jag är singel. Känns bra att bara vara hemma och umgås med familjen, vara i stallet och sånna saker. Festandet får vänta ett tag. Jag vill hinna smälta allting och känna efter vart jag har mig själv. Det är så lätt att man bara lägger alla tankar åt sidan och kör på i sin vanliga takt för att försöka glömma. Men jag tror att det är väldigt viktigt att man är hemma, är själv och låter sig vara ledsen, arg, förvirrad eller vad man nu är. Svårt att sätta ord vad jag känner. Men jag hoppas, jag hoppas att det någon dag ska bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0