Rubrik

Hej på er!

Idag är min lediga dag nr 2. Otroligt skönt. I morse var jag och red Hilton, hoppade 5 studs plus det vi gjorde igår och han va SÅ fin!! I dag var det VÄRLDENS skillnad mot igår. Nej, nog med hästar. Jag vet ju innerst inne att ni inte tycker om att läsa om min ridning. Men ibland måste jag få skriva av mig.
Nu ska jag ner på stan och köpa presenter till Nikki och Sofie. Sen ska jag till skräddaren och sy upp min klänning och efter det blir det lunch på fräcka med tjejerna. Hur mysigt som helst.

Patrik ringde precis och sa att min löne spec. hade kommit. YES, jag fick mer än vad jag trodde! Antagligen tack vare alla helger som jag jobbat.

Vi ses sen hörrni jag måste rusa. Puss på er från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0