Rubri jävel

ALLTSÅ NU FAN FÅR DET VARA NOG!!!  Förlåt mina kära läsare men min dag började som de andra dagarna denna vecka. Fick precis ett samtal från Marielle i stallet. Hon sa att Hilton var JÄTTE svullen på ett bakben som hon såg nu när hon skulle ta ut honom. Alltsådraåthelvetesägerjagbara! Jag som skulle hoppträna i kväll. Och han får absolut INTE blir skadad nu! Hoppas verkligen bara att det är någonting han har gjort i hagen som är bra om några dagar. För han hade inget sår eller något. Men å andra sidan kanske det skulle ha vart bättre för då vet man ju vad svullnaden beror på.
Det var ju ett jävligt roligt sätt att börja min jävla fucking dag på!

Fuck allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0